Typy pre zdravé sebavedomie

  1. Sústreďte svoju energiu na prednosti. Ak by sa ľudia zameriavali najmä na svoje prednosti tak intenzívne ako na nedostatky, určite by pojem nízke sebavedomie neexistoval. Sme tak zaujatí všetkým nepekným čo nás trápi, že na všetko úžasné zabúdame. Spomeňte si, kedy naposledy ste sa pochválili. Pokiaľ nie ste vizuálny typ, mentálne stránky sú rovnako dôležité, pokojne sa zamerajte na čokoľvek, čo vás posunie vpred.
  2. Upravte sa. Veľmi vhodné, ak ste tak ešte neurobili. K lepšiemu sebavedomiu stačí občas naozaj málo. Jemný makeup, návšteva kaderníčky alebo kozmetičky, nové nechty… Úplné maličkosti, ktoré vám môžu pomôcť opäť nájsť vašu krásu.
  3. Prihláste sa na kurz. Či už ste tesne po škole alebo to bolo dávno, nový prísun vedomostí môže vaše sebavedomie upraviť.

sebevědomí

  1. Cvičte. Okrem krásnej postavy sa môžete pri pravidelnom pohybe tešiť aj na prísun novej energie. Skúste kolektívne cvičenia s priateľkami alebo ak ste introvert ideálny je pre vás beh, rýchla chôdza alebo yoga, ktoré si môžete užiť sami.
  2. Dbajte na stravu. Základom dobrej nálady, peknej pleti, vlasov a v konečnom dôsledku aj sebavedomia,je dostatočný prísun vitamínov a minerálov. Je dokázané, že  to znižuje výskyt depresií.
  3. Smejte sa. Dobrá nálada je základom šťastného života. Žiadne vecné predmety vám radosť neprinesú, pokiaľ ju nenájdete v sebe. Čím budete šťastnejšie, tým lepšie budete aj vyzerať.
  4. Obdarujte sa.Veľmi príjemný spôsob ako si zlepšiť deň. Ak sa necítite dostatočne atraktívna nečakajte, že dostanete komplimenty od okolia, pochváľte sa sama. Zaobstarajte si novú sukňu, lodičky alebo  náušnice.
  5. Plňte si sny.Chceli ste odjakživa cestovať, mať rodinu alebo si budovať kariéru. Čokoľvek vás bude napĺňať nenechajte zabudnuté. Práve v tom nájdete zmysel života a budete spokojné aj samy so sebou.

dívka
V každom prípade nečakajte, že vám šťastie prinesie niekto iný, niekto vás pochváli, obdaruje. Ste jediný človek, ktorý má vaše šťastie v rukách.

Typy pre zdravé sebavedomie
Ohodnoťte příspěvek